Le Ray Tracing sera disponible le 26 mars sur Diablo IV

Dans un peu moins de deux semaines !
Arkentass | 15/03/2024 à 10h30 - 6

Annoncé pour ce-mois-ci, NVIDIA a confirmé l'arrivée du Ray Tracing sur Diablo IV pour le 26 mars, soit deux jours avant l'arrivée du titre sur le Game Pass. Comme l'indique PezRadar dans un message publié il y a quelques heures sur les forums officiels, Blizzard publiera un article revenant sur cette technologie et les améliorations qu'elle apportera aux joueurs parcourant Sanctuaire.


Article officiel

Diablo IV Ray Tracing Update Arrives March 26th

Since launch in June 2023, Diablo IV GeForce RTX gamers have been accelerating performance by 2.5X on average at 4K, thanks to the inclusion of DLSS 3. And with NVIDIA Reflex, system latency was reduced by up to 67%, for the most responsive gameplay possible.

Coming March 26th, Diablo IV content will look even better thanks to the addition of 2 ray-traced effects. Armor, water, windows, and other suitably reflective surfaces will now feature accurate, realistic ray-traced reflections and ray-traced transparent reflections, making battles in Sanctuary even more spectacular. The many shadows of Diablo IV will be enhanced with ray tracing, adding extra detail to all scenes.

Stay tuned for more as we approach the ray tracing update’s March 26th release.

Tags : Diablo 4 Live
Sources : NVIDIA Blizzard
6 commentaires - [Poster un commentaire]


Chargement des commentaires...

Poster un commentaire

Vous devez vous identifier pour poster un commentaire.
Nombre de visites sur l'accueil depuis la création du site Diablo IV : 3.311.670 visites.
© Copyright 1998-2024 JudgeHype SRL. Reproduction totale ou partielle interdite sans l'autorisation de l'auteur. Politique de confidentialité.